۱۱ مرداد ۱۳۸۸

ما که نشنیدیم کسی بمیرد !


- مجلس شورای اسلامی ، روز ، کنفرانس خبری نمایندگان مجلس با خبرنگاران پارلمانی

خبرنگار روزنامه اعتماد :آقاي نوباوه براي بازداشتي ها چه کار مي کنيد؟ شما پسر روح الاميني را مي شناختيد؟ پيگيري مي کنيد چرا ايشان در روند بازجويي فوت شدند؟

آقای نوباوه نماینده مردم تهران (پایتخت ایران ) در مجلس شورای اسلامی ( نماینده کنونی و نه سابق و یا اسبق ): کي اين حرف ها را مي زند؟ حالا ممکن است سرش به زمين خورده باشد.
خبرنگار: اما اميدوار رضايي (نماینده کنونی مجلس شورای اسلامی و همکار آقای نوباوه ) بالاي سر جنازه وي بوده است؛ جسد وي چيز متفاوتي نشان مي دهد.
نوباوه : چرا چرت و پرت مي گوييد؟ بايد از دولت بپرسيم و بررسي کنيم.
خبر نگار : ممکن است بررسي هاي شما طول بکشد و هر لحظه به ميزان اين اتفاقات افزوده شود.
نوباوه : اين حرف ها جرم است. اين حرف ها را نزنيد. به هر حال بايد بررسي شود.
خبرنگار : من يک سوال ساده پرسيدم، در مورد پسر روح الاميني معتقد هستيد بايد بررسي صورت بگيرد؟
نوباوه : مگر روزي 27 نفر در تصادف جاده نمي ميرند.
خبرنگار : فوت جاده با فوت... ( نقطه چین در اصل خبر آمده است ) فرق دارد.

نوباوه : چه فرقي دارد؟ بعد هم ما که نشنيديم کسي بميرد.+

نتایج :
- در کدام بخش از آیین نامه مجلس شورای اسلامی آمده است که نمایندگان ملزم به پی گیری اخبار روز ایران و جهان هستند ؟
- چه معنی دارد خبرنگار اخبار کشور را از رسانه های بیگانه دنبال کند ( کجای مصاحبه بالا به چنین مطلبی اشاره داشت که شما این نتیجه را گرفتید ؟)
- در پرانتز جواب نمی دهم ، معلوم است ، آقای نوباوه خودشان خبرنگار بودند آنهم در نیویورک ، و این رسانه های بیگانه را بهتر می شناسند ، معلوم است که این خبرنگار اخبارش را از رسانه های بیگانه می گرفته ، والا کدام شبکه داخلی به این اراجیف اشاره کرده ؟(معذرت می خواهم اما حتی تلویزیون هم به کشته شدن تعدادی از جوانان در جریان درگیری ها اشاره کرده از جمله مرحوم روح الامینی )
- چه می دانم آقا ! اشاره کرده که کرده ، حالا مگر چه شده ؟ بقول جناب آقای نوباوه روزانه 27 نفر در جاده های کشور می میرند اینها هم در کنار آن بقیه . اصلا فرض کنید این جوانان به قصد به جاده چالوس رفتند و افتادند ته دره ...همین ...فاتحه

دیگر نتایج : فضای کنونی نیاز به کمی طنز دارد تا از این سیاهی و وحشتناکی بدر آید و به نظر می رسد که هدف جناب نوباوه از این فرمایشات در مصاحبه با اعتماد نیز همین امر باشد.البته انشاء الله که چنین باشد !

۷ نظر:

صمد گفت...

خنده تلخ من از گریه غم انگیز تر است

وقتی خانه از پابست ویران باشد
انتظار هر چیزی رو باید داشت و حالا هم کخ...

فرهاد گفت...

رضایت خاطری که همراه با خرافه به دست می آید افراد را به خرافه و خرافه پرستی بیشتر و پذیرش این موضوع که انسان موجودی بدون اراده است و در زندگی واقعی خود نقش چندانی ندارد، سوق می دهد

فرهاد گفت...

آقا!!!
این کامنت (یعنی همین بالایی) مال پست روند شکل گیری خرافه است که اشتباهی زدم اینجا.
فقط همین:)

ناشناس گفت...

یعنی هااااااااااان!!!!!!!!!!!!!

ناشناس گفت...

اینا یعنی که چَِِِه؟؟؟؟

پدرام گفت...

دارم به این نتیجه می رسم که تو وبتون فقط کامنتای ...ثبت می شه آخه وقتی مثل آدم بزرگا می نویسم ثبت نمی شه ولی دوتای بالایی...آره دیگه ناشناسه منم.(لطفا به کسی برنخوره سه نقطه ی اولی ویژگی کامنتای خودم بود.)

یاشماق گفت...

من دلم به حال باغچه نمی سوزد
دلم به حال خودم می سوزد که نمی دانم یا ساده تر بگویم نمی فهمم که.....
یعنی من دیوووووووووونه شدم؟؟؟!!!