۲۵ مرداد ۱۳۸۸

معجزه صندوق رای روستای لیر بزرگ

رویش را بطرف من کرد - همان فامیل عصبانی و پدر نگران و دلسوز - و گفت تو به معجزه اعتقاد داری؟کمی جا خوردم اما چون اخلاقش را می شناختم گفتم چطور؟ گفت 22 خرداد نماینده شورای نگهبان بودم سر صندوق لیر بزرگ - روستایی درشهرستان کهگیلویه -، چند نفر بودیم ، رای گیری از مردم ده که تمام شد ، آخر سری خودمان هم رای دادیم ، نماینده کروبی هم جلو روی همه ما رای خودش را نوشت و در صندوق انداخت ، آخر وقت صتدوق را که باز کردیم و آراء را شمارش کردیم ، کروبی حتی یک هم رای نداشت ! قبول داری این معجزه بود که رای کروبی در صندوق دربسته به احمدی نژاد تغییر کرد؟ گفتم چرا که نه ، البته که معجزه بود ، وقتی اطاعت از رئیس جمهور ( البته فقط همین یک رئیس جمهور ) اطاعت از خدا باشد ، وقوع چنین معجزاتی دور ازانتظار نیست !

۵ نظر:

صمد گفت...

انگار که اصلا هیچ وجود نداشته ایم
...
....
.....

ناشناس گفت...

واى بر ما

فرهاد گفت...

در هزاره ی سومی که حامیان دولت توصیف می کنند هر چیزی ممکن است.
می توانی وعده بدهی و عمل نکنی!
یا بگویی پول نفت را بر سر سفره ها می آورم!و همان نان خالی را هم آجر کنی!
می توانی تورم ایجاد کنی و بگویی رسانه ها جو سازی می کنند!
می توانی کشوری را که تا چهارسال قبل سردمدار گفتگوی تمدن ها بود به کشوری منفور و منزوی تبدیل کنی و جامعه ی بین الملل را بر آن داری که همه جور قطعنامه و بیانیه و تحریم و ...شامل حال کشورت کنند!
خلاصه، سرتونو درد نیارم!آخه مگه معجزه یعنی چه؟ یعنی ممکن کردن اتفاقاتی ناممکن، من هم موافقم که احمدی نژاد معجزه هزاره سوم است!!!

فرید محمدی گفت...

ای بابا تو این مملکت هر کاری بخوان میکنن و زور من و شما هم بهشون نمیرسه اگه هم اعتراض کنیم سرنوشتمون مثل ندا اقا سلطان،توسلی و.... میشه.این اقایی هم که گفتش اطاعت ازاحمدی نژاد اطاعت از خداست حق داره چون منتظر اینه که جای خامنه ای رو بگیره که خدا اون روزو نیاره.و من میگم که این کاری که تو لیر اتفاق افتاد معجزه نیست چون این کارو خدا نکرده.

ناشناس گفت...

چه کاری از ما بر می آید...خودم می دونم مثل همیشه سکووووووووووووت و تا همیشه ی نه چندان دور سکوت