۶ شهریور ۱۳۸۸

دشمنی که در خدمت منافع شماست

احمدی نژاد حمله به کوی دانشگاه در شب بعد از انتخابات دهم را جزئی از سناریوی دشمن می داند که بوسیله وابسته های براندازی انجام گرفت ، البته ایشان متذکر می شوند که شواهد و اسنادی موجود است! که نشان می دهد ساحت نیروهای انقلابی ، نظامی ، امنیتی و اطلاعاتی از این اقدام شرم آور و البته اقدامات شرم آور بعدی در بازداشتگاه ها مبرا است و برای همین هم از قوه قضائیه می خواهد که با این عوامل دشمن در لباس دوست بدون گذشت و قاطعانه برخورد کند . +
این پایین و درست زیر همین جملات بالایی نزدیک به سه ساعت است که من هی می نویسم و می روم تا آن پایین و باز چرتکه می اندازم و حساب می کنم که صبر کن دوباره بخوانم و می خوانم و حذف می کنم . اما مگر فایده دارد ، دوباره می نویسم و کمی متعادل می کنم متن را و باز روز از نو و ... یاد میر حسین موسوی می افتم و آن جمله اش در شب مناظره . با این همه اما نمی شود که ننویسی و باز می نویسم که :
آقای احمدی نژاد می توان سوالی بپرسم ؟ بر فرض و از روی ناچاری که همه حرف های شما درست ، دامان همه نیروهای شما پاک و منزه مثل همیشه از هرگونه خطا و ناراستی ، اما دانشجویانی که در شب حمله سبعانه به کوی دانشگاه بوسیله عوامل دشمن در لباس دوست دستگیر شدند آن شب و چندین شب بعد را میهمان آقایان درطبقه منفی چهارم وزارت کشور بودند ، همان بازداشتگاهی که به گوانتاناموی وزارت کشور معروف شد و دانشجویان ( دانشجویانی که راه به هیچ بار عامی ندارند ) دستگیر شده از شب و روزهای وحشتناک آنجا بسیار سخن گفتند . بازداشتگاهی که جلالی نماینده مجلس قول رسیدگی به وضعیت آنجا را داده بود اما به مانند خیلی از قول های این روزها مشمول گذر زمان چند روزه شد و به فراموشی سپرده شد . سوال این است که این چه دشمنی است که براحتی تا همه ارکان حاکمیت نفوذ می کند و کارها را را راست و ریس کرده وراه می اندازد و بعد هم می رود تا زمانی دیگر که باز لازم شود و به کار آید ؟

۴ نظر:

ناشناس گفت...

باشه هر طور شما راحتین!(به متن ربطی نداره).

صمد گفت...

سلام

نمیدونم چرا با شنیدن اسم این یارو الکی می خندم
تازه نوشته هاش که از چشمام ...

هلیا گفت...

سلام رضا
مگه نمیدونی ما همه در اشتباهیم؟ اینا چیه مینویسی آخه؟؟؟

صمد گفت...

سلام

انگار که محو شده ایم در زمان
انگار که اصلا هیچ وجود نداشت
انگار که اصلا هیچ زاده نشده ایم