۱ آبان ۱۳۸۹

قرار بود بشود میدان حسین پناهی اما " قرار ، نه قرار "

ورودی شهر سوق (ویکی پدیا ) - زادگاه من و آرامگاه حسین پناهی - با نمایی از کوه دژکوه - زادگاه حسین پناهی دژکوه - در افق .
پی نوشت :) این میدان قرار بود بشود میدان حسین پناهی و قرار بود تندیس این هنرپیشه و شاعر بر روی ستون سیمانی وسط میدان جای گیرد . تندیس هم ساخته شد توسط شهرداری سوق با قیمت نمی دانم چند میلیون تومان . اما :
میدان ورودی شهر سوق شد میدان شهدا ، تندیس شاعر و هنرپیشه هم همچنان در انبار شهرداری شهر خاک می خورد و ستون سیمانی وسط میدان هم بدون استفاده نماند ، اقلن کم محلی شد برای تبلیغ وانت بار
پیِ پی نوشت : ضرب المثلی است در محل و نقل قول از کسی که : " قرار، نه قرار " و معمولن زمانی استفاده می شود که بگویند قرار بود فلان کار را بکنی و جواب داده می شود که قرار ، نه قرار !

۲ نظر:

حسین فخرایی-بندر دیر گفت...

سلام
قرار نیست این آشغالا اسم شاعر و هنرمند بزرگی را ( حسین پناهی) روی این میدان بزارن. وقتی همه جای ایران این بزرگ مرد را میشناسن و دوست دارن چه نیازی به یک میدان است. میخواهید نام حسین پناهی باقی بماند همه اسم میدان را میدان حسین پناهی بیان کنید. با رنگ بنویسید و به دیگران بگویید در اینترنت با همین نام پخش کنید.... کور می شن این نام بزرگ را برای شهر اتخاب میکنن...

احسان گفت...

در انتهای هر سفر در ائینه دار و ندار خویش را مرور میکنم.....

***

و رسالت من خواهد بود ،
تا دو استکان چای داغ را از میان دویست جنگ خونین به سلامت بگذرانم،
تا در شبی بارانی آن ها را با خدای خویش
چشم در چشم هم نوش کنیم.

***

سلام
رضا جان تابستان 87 دوستانم از راه دور آمدن تا به سوق بروند و بر مزار حسین فاتحه ای بخوانند
اما وقتی قبر حسین را دیدند و ...
هزار سوال پرسیدند و هزار جواب نمیدانم!!!!!!!!!!!