۱۵ آبان ۱۳۸۹

درخت من / عکس


درخت من در اینجا (کیلومتر 10 جاده دهدشت - سوق) قرار دارد

۴ نظر:

صدرا گفت...

قشنگه

عمو اروند گفت...

زمانی پوران که آن‌زمان "بانو شاپوری" نامیده می‌شد، ترانه‌ای بنام "تک درختی تیره‌بخت‌ام" خواند که می‌تواند شرح حال این درخت تو هم باشد.

ناشناس گفت...

سلام
اولش که وارد وبتون شدمو این عکسو دیدم حس حسادتم گل کرد اخه یه ابراز احساس بی سانسور دیدم که نشون میده شما خودتون هستید چیزی که از نداشتنش رنج میبرم.خوبه اد لااقل با خودش رودربایستی نداشته باشه.

پائیز(مث درونم) گفت...

سلام...... شایدهم خداحافظ
چه زودآدماخسته میشن و به ته چیزا میرسن........
چقدر به اطرافتون(اطرافمون) نگاه میکنید(میکنیم)؟
بدون دیدنتون میدونم......که هیچ
یه عیک ساختی که فقط یه جا رو میبینه مث کارایی که خودم میکنم
هیچ وقت اطرافمو نمیبینم.....
خیله بده......
آدرس جدیدتون چیه(برا بفرستش)
یا مث خودم خسته شدی دیگه تعطیلش کردی.....
روزت مبارک دوست عزیر من
همیشه شاد زی دوست عزیر