۹ شهریور ۱۳۸۹

فردا شب : لباس شخصی ها مانع ادای نماز صبح مهدی کروبی در منزل شخصی وی شدند

اگر در چند روز آینده در سایت های خبری خواندید که : " لباس شخصی ها مانع برگزاری نماز صبح مهدی کروبی در منزل شخصی وی شدند " اصلن تعجب نکنید . و حالا متن کامل خبر :
سحرگاه دیشب حدود پنجاه تن از لباس شخصی ها با حضور در پذیرائی منزل مهدی کروبی و برداشتن جانماز وی مانع خواندن نماز صبح او شدند . حسین کروبی فرزند مهدی کروبی که در زمان هجوم لباس شخصی ها به منزل پدرش در خواب بود ، به خبرنگار ما گفت که پدرش حوالی ساعت چهار صبح برای خواندن دعا و نماز صبح بیدار شده بود و بعد از دست نماز مشغول خواندن دعا شد که جمعی از افراد خودسر به منزل او هجوم آورده و مهر و جانماز او را برداشتند و مانع ادای نماز صبح وی شدند . یکی از همسایه ها که با صدای داد و فریاد لباس شخصی ها و افراد منزل کروبی بیدار شده بود نیز گفت که افراد مهاجم شعار می دادند کروبی حیا کن جانمازو رها کن ، این همسایه در حالی که خمیازه می کشید ادعا کرد که با پادر میانی وی جانماز مهدی کروبی به او برگردانده شد تا بتواند نماز صبحش را بخواند . به گزارش شاهدان عینی مهدی کروبی مجبور شد نماز صبح خود را دقایقی بعد از طلوع آفتاب و بصورت قضا بخواند .
در همین رابطه بخوانید : لباس شخصی ها با حضور در جلو خانه مهدی کروبی مانع حضور وی در مراسم احیا(شب قدر) شدند .
پی نوشت : حالا ما یه شوخی کردیم ، انگار قضیه جدی شده ! اینجا را ببینید

۲ نظر:

عمو اروند گفت...

چه کار خوبی! باید آنان را تشویق کرد تا اینکار با نمازگزاران جمعه هم بکنند.

رها گفت...

به رسم ادب اومدم بگم تولدتون مبارک آخه شاید فردا.....!!!و بگم که بر خلاف اونچه که فکر می کنین شما یه معلم خوب بودین و بی شک بعدها هم کتابداری خوب.......... .