۱۰ اسفند ۱۳۸۷

بت

بت که ساخته شد به راحتی شکسته نمی شود مگر اینکه بت خودش اقدام به شکستن خودش بنماید ، و چون هیچ بتی تاکنون به شکستن خودش اقدام نکرده است پس از اول نباید هیچ بتی ساخته شود .

۱۱ نظر:

ناشناس گفت...

کامنت تکراری تا حالا دیده بودیم اما پست تکراری نه!!

ناشناس گفت...

همیشه طرف مقابل را بايد آن‌طور که هست و با همه خوبی‌ها و بدی‌هایش دید و نه چونان یک موجود بی نقص. و یادمان باشد او هم یک آدم است؛ با همه خصوصیت‌های خوب و بد یک آدم.

ناشناس گفت...

ببخشید، ولی جالب بود گفتم براتون بنویسم.

ایسنا: برخورد يك دستگاه خودروي پرايد با الاغ در استان فارس، دو كشته و دو مصدوم بر جاي گذاشت.
http://www.ghatreh.com/news/3066920.html

ناشناس گفت...

مارون- ممنون كه درباره پورديان نوشتي.قصه من هم بود.

ناشناس گفت...

Absolutley

ناشناس گفت...

"یادمان باشد او هم یک آدم است"
خوب این فرهاد خرت کرده خودت هم حالیت نیست. اون همه ارسلان سوارت شد و روزگار مشوش اندیشه های چلاغتو مثل خرمن له و لورده کرد حالا شدی وردست یه مشت.. میگم این ره که تو میروی به ترکستان هست.. بت درونت را بشکن..

ناشناس گفت...

آقای ستاره کارون یا بختیار بختیاری یا نورعلی، الان هم که شدی Haparoot، به آشفته گویی افتادی!،این همه دورویی!!؟ مدرک منافق با درجه اعلا برازنده خودته.
اون که گفتی هم خودتی.

برو هر وقت تونستی با خود واقعیت بیا. اینجا هیچ کس نقاب نداره

ناشناس گفت...

هميشه حقيقت هست و حقيقت زنده مي ماند حكايت شما حكايت معلمي بود كه ميخواست حرف(( ر))را تدريس كنه منكه با نام و نشان امدم از خودت بگو كه معلوم نيست كي هستي وطفيلي ديگراني اما به خداي واحد اين هپروت يا ستاره كارون را نميشناسم اما اگر كسي با شما حرف بزنه ان هم جواب شما را بده بايد اينگونه با او برخورد كني حداقل مثال اقا رضا متين و بردبار باش خيلي خوشم مياد از برخورد ايشان گر چه هم نظر نيستيم ولي حرف دلش را بيان ميكنه با صداقت درون خودش پس مرد باش از امثال اقا رضا درس بگير ياوه گويي كار اساني است كه همه ميتونند صاحبش شوند

ناشناس گفت...

من از مدیر وبلاگ آقا رضا و همه دوستان نظر ده! اگر حرفی زده ام که حمل بر بی ادبی شده جدن معذرت میخواهم.

ناشناس گفت...

من هم از فرهاد که هنوز ندیدمش و نورعلی که هنوز ندیدمش و ستاره کارون که هنوز ندیدمش و هپروت هم که هنوز ندیدمش و همه آنها که به فیدوس می آیند ممنونم .
وباور کنید هپروت که توطئه و زد و بندی در کار نیست و اینجا را من انتخاب کرده ام تا به قول احسان تمرین نوشتن کنم و به قول خودم دلمشغولیها و دلنگرنیهایم را بنویسم هر چند ثبت دل نگرنی ها بعضی مواقع تعبیر می شود به آشفته گویی که آشفته هم هستم و انکار نمی کنم و تعجب می کنم از آنهایی که آشفته نیستند و شاید هم غبطه می خورم . نمی دانم
و ارسلان که کتاب خوان خوبی است و سخت می خواند و زحمت می کشد و من گاهی غبطه می خورم و به هیچ کس تا الان سواری ندادم لااقل به صلاح خودم ندادم .
و همین
فیدوس

ناشناس گفت...

مزاق می کنی ....