۲۴ مهر ۱۳۸۸

اگه بگیرن ؟! ...اگه نگیرن !...

گاهی نیمه بدجنس بشر غالب می شود و هی با خود می گوید ، بد نیست انگار ، اگر پیرمرد را هم دستگیر و محاکمه کنند !
بعد هم مطابق معمول لعنتی بر شیطان حرامزاده و اینکه ، خوب گیرم که پیرمرد را هم دستگیر کردند ! آنوقت چه ؟ اگر دستگیر کردند و آب و از آب تکان نخورد؟
و باز همان نیمه بدجنس که ، مگر خود شیخ نمی گوید این بار از محاکمه استقبال می کنم ! و قرار است در صورت دستگیری و محاکمه ، در دادگاه همه ناگفته های این چند سال را که بخاطر ملاحظات نگفته بود ، رو کند ؟
واین بارسری که تکان می خورد از حرص که دلت خوش است بابا جان ، کدام دادگاه ، چه محاکمه ای ؟ نکند فکر کرده ای شیخ در دادگاه علنی و با حضور اعضاء هیئت منصفه و درجمع رسانه ها محاکمه می شود ؟! اون ممه را لولو برد پسر جان ...
در هر صورت من معتقدم که محاکمه شیخ هم به نفع خودشونه و هم به نفع ملت ، حداقل حسنی هم که داشته باشه اینه که ناگفته های شیخ بالاخره گفته میشه و به هر صورتی که باشه به بیرون از دادگاه درز می کنه .
اما من فکر می کنم محاکمه شیخ ضربه نهایی به جنبش سبز باشه ، پیرمرد ، سنگ بزرگ جنبش سبزه ، اگر برداشته بشه ، کار جنبش نه که تمام باشه ، اما خوب ضربه مهلکی می خوره .
من که نظرم عوض نشد
از بسکه بدجنسی دیگه !
پی نوشت : پیرمرد چشم و چراغ من نیست ، اما روز بروز دوست داشتنی و مقبول تر میشه . نامه پیرمرد به آیت الله نوری همدانی را بخونین .

۲ نظر:

فرهــــاد گفت...

این این موج را سر بازایستادن نیست پسر

منصوره اشرافی گفت...

ممنون . منم از آشنایی با وبلاگ شما خوشحال شدم.