۲۹ مهر ۱۳۸۸

یک راه حل عملی برای جلوگیری از اعدام کودکان

تلاش برای حذف حکم اعدام و مخصوصن اعدام کودکان ( زیر هجده سال ) از قوانین جزائی کشور سر جای خود ، اما کاری که الان می شود انجام داد جلوگیری از اجرای احکام اعدام و مخصوصن اعدام کودکان ( زیر هجده سال ) به هر طریق ممکن می باشد . هر طریق ممکن بعضی مواقع پا درمیانی افراد مشهور است و گاه فشار افکار عمومی و بعضی مواقع هم توافق با خانواده مقتول و پردخت دیه .
محمد مصطفایی وکیل خیلی از کودکان محکوم به اعدام و فرد شناخته شده حقوق کودکان معتقد است که با جمع آوری مبلغ دویست میلیون تومان می توان تا چهار نفر از کودکان محکوم به اعدام را نجات داد .
مصطفایی پیشنهاد داده که هر کدام از ما در کنار سایر فعالیت ها برای لغو حکم اعدام و مخصوصن اعدام کودکان ( زیر هجده سال ) در حد توان مالی بخشی از این مبلغ را تقبل کنیم ، که در شرایط کنونی یک راه حل فوری برای جلوگیری از اعدام کودکان است .
شماره حساب اعلام شده توسط محمد مصطفایی برای جمع آوری کمک های نقدی :
شماره حساب سیبای بانک ملی 0205327104006 شعبه میدان سبد جمال الدین اسد آبادی
شماره تلفن محمد مصطفایی: 09121212590
شرح تصویر: طرح از مینو خواجه الدین به مناسبت 10 اکتبرروز جهانی مخالفت با حکم اعدام
چراغ اول : کمک به نجات چهار نوجوان

۳ نظر:

ناشناس گفت...

با سلام
در تمام سالهای تحصیلات مقدماتی چیزی که تو ذهنم هک شده بود نقش استعمار گیر پیر در تمامی جریانات مربوط به اداره کشور بود.
رد پایی که همیشه موجب آزارم بوده و هست همین دخالتهای انگلیس در مسائل جاری کشورم بوده است. از روزی که آنها پایشان به ایران باز شده سعی کرده اند با تمام نقشه ها ی که در سر داشته اند تامین منافع خوده بوده هست و آنچنان از موقعیت خود سوءاستفاده می کردنند که جای هیچ شکی برای هیچ کس باقی نمی ماند. آنها در بدو ورود خود نقشه های بسیاری را بررسی کرده بودنند که چگونه می شود در ایران ماندگار باشند.آنها رو آورده بودنند که با اعتقادات مذهبی ایران بازی کنند. در هر جایی که گوری بود و یا گورستانی در صدد بودنند آن را به عنوان امام زاده به مردم معرفی کنند. امام زاده هایی که در جای جای ایران به وجود آوردنند که همیشه ذهن و روح و روان مردم را سرگرم نمایند و از این کشور دارای سرمایه های طبیعی بسیار استفاده های تام را ببرند.
و تا می توانستند طوایف موجود در ایران به جان هم اندازند و این نیز به تمام کشورهای همسایه ایران سرایت گردید و تنها حکام ایران با چنین فرقه های فقط در قلمرو خود گریبانگیر نبوده اند بلکه هر روزه با همسایگانش درگیر بوده اند به نوعی که هر دو طرف مدعی بودنند طرف دیگر در اداره کشور دخالت می نمایند.
قصه ای که همیشه باعث عقب ماندگی سرزمینمان ایران بوده است. آنها تا می توانستند با استفاده از خرافه گوییها و باورهای مذهبی دروغین جامعه هیچ وقت نگذارند مردم در آرامش به سر ببرند.

شایان شلیله گفت...

این مطلب رو خوندم و تصمیم گرفتیم که از این طرف حمایت کنیم

http://www.openlearningcenter.com/news/?ID=1759633791

گفتم شما در جریان باشید که اگه از طرف ما کمکی صورت بگیره به واسطه شما بوده و این وارد که بتونیم کمی کرده باشیم.

رضا سیدی پور گفت...

من هم خوشحالم که اطلاع رسانی در حد بضاعت من توانست گامی به جلو باشد برای رسیدن به راهی که در آن دیگر هیچ کودکی اعدام نشود ،شایان عزیز
رض سیدی پور - فیدوس