۱۰ مهر ۱۳۸۸

بن بست

- طرف وسواس دارد دراستفاده از کارت عابر بانک و برای همین هم با هرشماره ای ازرمز، این طرف و آن طرف خودش را می پاید ، نفر پشت سری که حوصله اش از این وسواس سر می رود داد می زند آقا زودتر و ... در نهایت : نفر پشت سری یک سیلی محکم می خواباند تو گوش آقای وسواسی ... و حالا: پاسگاه و دادگاه و شکایت و دربدر به دنبال رضایت !
- موتورسوار صدای بوق را یا نمی شنود و یا می شنود و اجازه عبور به سواری نمی دهد . راننده سواری گاز می دهد و به هرطریق از موتور سوار سبقت می گیرد و کمی جلوتر وسط جاده توقف می کند . یکی از سرنشین های اتومبیل سواری چماق بدست بیرون می پرد و با متوقف کردن موتورسیکلت ، و آنقدر با چماق به سر و صورت موتور سوار می کوبد که طرف همانجا تمام می کند .

- در مراسم عروسی ، طرف برای قضای حاجت لحظه ای بیرون می رود ، برمی گردد و می بیند که کسی سر جایش نشسته است ، ازآنجایی که نسبت به آن مکان احساس تملک می کند از او می خواهد که از آنجا بلند شده و جای دیگری بنشیند . طرف مقابل هم مقاومت می کند و می گوید که بهتر است تو بروی و جای دیگری بنشینی ... روز بعد : طرف اول که بدجوری کینه طرف مقابل را بدل گرفته بود یک روز بعد از عروسی او را در خیابان با ضربات کارد به قتل می رساند .
از آن جهت که اتفاقاتی از این دست - اما الزاما نه با چنین نتایجی تلخ - متاسفانه نادر نیستند ، توضیح نمی دهم که این اتفاقات واقعی بوده و هیچیک تخیلی نیستند و از آن بدتر اینکه تنها نمونه هایی هستند که در چند روز گذشته و در این جغرافیای کوچک ( شهرستان کهگیلویه ) اتفاق افتاده اند که من تنها به جهت تشابه، آنها را دستچین در کنار هم ذکر کردم . به جای توضیح ، پیشنهاد می کنم یک بار دیگر ترانه رپ " اینجا ایرانه " را از" آلبوم 24 ساعت " و با صدای بهرام گوش کنید . اینجا بچه ده ساله قمه به دسته ... و یا این قسمت که ... سَرِ صندلی تو مترو هم درگیر میشن !
شرح تصویر : تابلو معروف " جیغ " اثر ادوارد مونک (1893) نقاش نروژیِ سبک اکسپرسیونیسم
برای تماشای بهتر اثر ، روی تصویر کلیک کنید

۵ نظر:

Unknown گفت...

این روزها از اون بالــــــــا تا این پایین همه کم ظرفیت شدن!!

صمد گفت...

سلام
چطوری
بابا اون وبلاگه رو درش رو از همون بالا تخته کردن و چند مدتی هست تو یه وبلاگ دیگه می نویسم
بعدش هم فکر کنم این چند پیام آخری که دادم برای پستات مشخصشون میکردن که اومدم اینجا

ناشناس گفت...

اینجا ایرانه همه چیز هم شیر تو شیره پس مواظب باش :
نه موقع رمز زدن نگاه به کسی بنداز
نه موقع موتورسواری جلو کسی را سد کن
و موقع عروسی رفتن اول قضای حاجت کن بعد برو ووووووووو
.........

Unknown گفت...

جای خوبی نیست واسه زندگی! تا بیسوادیم، به چند نفر نون میدیم، تا نون دارن بی سواد نگهمون می دارن!

نسیم گفت...

تو به من می خندیدی ونمی دانستی.....