۲۳ بهمن ۱۳۸۷

برابری


شرح عکس : تماشاگران زن و مرد کره جنوبی در حال تشویق تیم ملی کشورشان درورزشگاه آزادی در بازی امروز بیست و سوم بهمن هشتاد و هفت – مقدماتی جام جهانی - در مقابل تیم ملی ایران .
توضیح من : مطابق قوانین ( البته قوانین نانوشته ) کشور ایران زنان ایرانی حق حضور در ورزشگاه آزادی ! و تشویق تیم ملی کشورشان را ندارند .اما مطابق همان قوانین ( البته نانوشته ) زنان دیگر کشورها و از جمله کره جنوبی حق دارند که به ورزشگاه آزادی آمده و همپای مردان هموطن خود به تشویق تیم ملی کشورشان بپردازند !

در اینجا هم می توانید نامه خواهران ایرانی پشت دروازه های بسته آزادی را به خواهران کره ای مستقر در آزادی بخوانید .
تماشاگران زن کره ای :پس خواهران ایرانی ما کجا هستند ؟ خبر و مصاحبه زمانه با یکی روسری سفیدهایی که توانست به کمک خواهران کره ای وارد ورزشگاه آزادی شده و از جایگاه تماشاگران کره تیم ملی ایران را تشویق کند !

۵ نظر:

ناشناس گفت...

سلام من امروز ورزشگاه آزادی بودم و خودم ودوستانم که ساکن تهران بودند ودوست داشتند با همسرانشان به استادیوم بیایند جوابی برای این سوال نداشتیم جالبتر اینکه بدانید یک پرچم(جمهوری اسلامی )نیز به اجبار به کره ای ها دادند که در دست داشته باشند.

ناشناس گفت...

آخه تو كي مي خواي باور كني كه يك با يك برابر است؟ توي اين كشور و دولت نهمش اينقدر عدالت هست كه حتي تيم ملي كشورش هم حاضر نيست به نتيجه اي غير از برابري تن بده! مي بيني كه نتيجه اين بازي هم نشون ميده كه يك با يك برابر است ديگه!

ناشناس گفت...

بیا اگر چه می دانم قرار نیست چیزی بگویی

ناشناس گفت...

از ماست که بر ماست . اولا واقعابرای مسئولان ورزش متاسفم ثانیا تاسف بیشتر برای کسانی است که در این زمینه سکوت میکنند مثل خبرنگاران وبرنامهای ورزشی صدا و سیما (فردوسی پور)

ناشناس گفت...

احتمالا این اولین پستی بود که از فیدوس.....خوندم>>!!!!؟؟؟؟ووو....