۶ بهمن ۱۳۸۷

فیلترشدن هفتان

سایت هفتان بوسیله بعضی آی اس پی ها مسدود شده و باز نمی شود .امیدوارم این هم از اشتباهات گاه به گاه مسئولین فیلترینگ باشد .هر چند فیلتر شدن هفتان بوسیله بعضی از آی اس پی ها همزمان شد با فیلتر شدن سایتهای خبری نظیر فردا نیوز و پارسینه .و همین امر می تواند نشان دهنده موج جدید فیلترینگ در کشور باشد که احتمالا در موج جدید سایتهای کم خطری مانند هفتان نیز می توانند در معرض خطر قرار گیرند .معمولا سایتهایی از این دست را نمی توان به صورت ناگهانی و بدون بهانه کافی فیلتر کرد ، به همین دلیل اول بوسیله چند آی اس پی مسدود شده و کم کم بطور کامل سایت مربوطه به جمع فیلتر شده ها می پیوندد .
باز هم امیدواریم که فیلتر شدن هفتان از نوع اشتباه شده ها باشد ، هر چند دیر زمانی است امیدوار بودن در این سرزمین کمی سخت شده است .
متاسفانه معلوم شد که فیلتر شدن سایت هفتان اشتباهی نبوده و کاملا جدی است ، توضیحات رضا شکراللهی مدیر سایت هفتان را بخوانید .
پی نوشت : به نظر می رسد که این آی اس پی وبگاه بخش فارسی رادیو فرانسه و صدای آلمان را نیز به جمع فیلتر شده ها اضافه کرده است .

۳ نظر:

ناشناس گفت...

بیچاره هفتان ؟

اسمشو بذاره پنتان تا بازش کنن

ناشناس گفت...

اشتباهی در کار نیست؛ جدی ست برادر.

ناشناس گفت...

با موضع گیریهای اخیر قالیباف در مورد دولت نهم. این فیلترینگ طبیعی بود.(فردا نیوز و پارسینه تحت مدیریت نزدیکان قالیباف هستند)