۲۴ دی ۱۳۸۷

داستانهای خنده دار


دو خواهر با شکایت شوهران خود و به اتهام روابط جنسی نامشروع دستگیر می شوند . به رغم انکارمکرر اتهام توسط متهمین ، قاضی پرونده هر کدام را به نود و نه ضربه شلاق محکوم می کند و حکم هم به اجرا در می آید و ضربه ها هم نواخته می شود .
کات
شما فکر می کنید در ادامه باید چه اتفاقی بیفتد ؟
نفر اول : من فکر می کنم اتهام زنا یا باید به تایید چند مرد عادل و یا دو برابر همان تعداد زن عادل برسد و یا هم خود زناکار چندین بار به گناه خود اعتراف کند ، که به نظر می رسد در این پرونده چنین اتفاقی نیفتاده ! از نظر من کل پرونده ایراد داره .
نفر دوم : خوب ، قضیه که معلومه ، در هر صورت گناهکار یا بیگناه ، حکم صادر شده و اتفاقا اجرا هم شده ، پس قضیه تمام شده است .
نفر سوم : با توجه به اینکه من در ایران زندگی می کنم و در کشور من هم همیشه باید منتظر اتفاقات پیش بینی نشده باشیم ، من فکر می کنم این دو خواهر حالا حالا ها در زندان بسر ببرن .
کات
خواهران مذکور بعد ازدریافت نود و نه ضربه شلاق آزاد نشده و چندی بعد با اتهامی جدید مواجه شدند ، تهیه و توزیع فیلمهای مبتذل !
شوهر یکی از این دو خواهر که به همسر خود مشکوک شده بود ، با نصب دوربین مدار بسته ! در منزل خود متوجه رفت و آمدهای مشکوک شده و فیلم مذکور را به دادگاه ارائه می کند و همین فیلم باعث می شود که قضات این بار رای جدید ، یعنی سنگسار را پیشنهاد بدهند .
جالب اینجاست که ریاست قوه قضائیه کشور که تا حدودی به امر قضا آشنایی دارد، فیلم را برای اثبات گناهکاری کافی ندانسته و به نظر وی رای جدید باطل است . اما به نظر می رسد که قضات پرونده مذکور به اندازه ما به علم قضاوت آقای شاهرودی اعتقادی نداشته باشند ، و به همین دلیل مصر به اجرای حکم سنگسار هستند .

حضار با هم و یکصدا : مرد حسابی این داستان کجاش خنده دار بود.
من : شرمنده من هم اول فکر کردم باید خنده دار باشه ، اما حالا ...نمیدونم !

۷ نظر:

ناشناس گفت...

مبارکه!
شما بنویس برادر از این داستانهای خنده دار !! بنویس چی میشه مگه ؟
فقط بنویس!

ناشناس گفت...

مخم سوت کشید رضا...
راستی خونه جدید مبارک این بار که هنگ کردم دفعه بعد با دسته گل و کادو میام دیدنت

ناشناس گفت...

یخ کنی یخچال فرنگی!
اینم شد داستان؟
آبروی هرچی جلا آل احمد و فردوسی و خاقانی و اینا رو بردی.

ناشناس گفت...

هیچی
همچین نظری ندارم ....
....

ناشناس گفت...

یعنی چی آخه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
چیچیش خنده دار بود؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

حامد گفت...

داستانش خوب بود.فقط تهش غمناک بود:D:D:D

ناشناس گفت...

خوب بود.هندی تمام شد:D:D:D