۱۲ آذر ۱۳۸۸

زنگ تفریح ، دبیرستان ، دفتر دبیران

زنگ تفریح ، دبیرستان ، دفتر دبیران
- شصت هزار تومان اجرت انتخابات ریاست جمهوری را گرفتی ؟
- میگن قراره سی هزار تومان به مناسبت عید غدیر واریز کنن به حساب ، درسته؟
- من صد هزار تومان سهم تو تعاونی فرهنگیان دارم ، هر روز میرم برا حساب کتاب سودش ، جواب درست و حسابی بهم نمیدن !
- من فکر می کنم قشر معلم این روزها غیر سیاسی ترین صنف تو جامعه باشه !
- بله ؟!
- قصد توهین ندارم ، البته به راننده های تاکسی ! ولی فکر می کنم معلمین یک صدم رانندگان تاکسی هم شعور سیاسی ندارن .
- آقا معلمین بیچاره که نه تشکیلاتی دارن ، نه صنفی دارن !
- همین و بگو ... چرا نباید داشته باشن ؟ تعدادشون کمه ؟ چرا ندارن ... ها ... چرا ؟
- آقا ول کنین این حرفا را ، دیوار موش داره ... موش هم گوش داره ها !
- راستی گفتی تعاونی ... جنس جدیدی نیاورده ؟
- ...

۳ نظر:

حسین گفت...

به سلامتی راننده تاسکی که...........

ناشناس گفت...

"نقشها خواهم زد،غم نان اگر بگذارد"
رضا جان میدونی چیه؟ شاید بزرگترین شانس این حکومت همینه که یکی از فهمیده ترین اقشار (معلمها) همیشه گیر نان باشند و یا شاید اصلاً حکومت خود برای این برنامه ریزی کرده است و این اشتباهی بزرگ خواهد بود!
mahreza

نسیم گفت...

بابا بی خیال این حرفا...
ایلیا رو بچسب ...
گور پدر سیاست و برو بچه هاش...
الحمدالله ما هم خوبیم!!واز اینکه خیلی به ما سر می زنی مرسی..درضمن کم لطفی از جنابعالی نه از بنده.