۱۱ تیر ۱۳۸۹

کمی هم جام جهانی

از حذف برزیل خوشحال نیستم اما از برد شیرین هلند دوست داشتنی سرحالم . فردا اما روز خوبی نیست ، از فوتبال آلمان لذت نمی برم - شاید هم متنفرم - اما از برد آرژانتین با این مربی لمپن هم خوشحال نمی شوم و دوست ندارم لمپنیسم احساسی بر نظم وقاعده غلبه کند . فعلن که حضرت اختاپوس برد آلمان را پیشبینی کرده !
نتیجه بازی برزیل - هلند : رای منفی یا مثبت در شورای امنیت سازمان ملل تاثیری بر نتایج بازی های جام جهانی ندارد .
پی نوشت : یکی اینکه پایان جریان حضرت اختاپوس باید یک علامت تعجب (!) می گذاشتم که فراموش کردم ، و اینکه با وجود احترامی که برای آرمان عزیز قائلم اما باز هم معتقدم که مارادونا یک مربی فکور نیست و سوار بر احساسات مردم آرژانتین عملن مربیگری نمی کند و به قولی این تیم آرژانتین بدون مربی هم یکه تاز هست .
پی نوشت 2 : با همه اینها "زنده با آرژانتین"

۳ نظر:

آرمان گفت...

دو گلایه رفیق:

- اول اینکه لمپن خواندن مارادونا را کار درستی نمی دانم. تعاریف آمریکای جنوبی با ایران بسیار متفاوت است. نمونه های ایرانی کپی های ناشیانه و وصله های ناچسبی از مدل آمریکای لاتین هستند، اما نباید به هر دو با یک دیده نگریست. نه سیاست مداران مردمی آمریکای لاتین، دیکتاتورهای عوام فریب ایران هستند و نه بازیکنان و چهره های شاخصی چون مارادونا، به صرف اینکه خود را نمی گیرند و فخر فروشی نمی کنند و مانند توده مردم رفتار می کنند لمچن هستند. مارادونا اتفاقا شفاف و صادق است. آنچیزی که لمپن های ایرانی نستند. برعکس، آنجا موجودی همچون پله را باید لمپن دانست که یک فریب کار متظاهر است.

- اما گلایه دوم از تناقض در یک متن دو خطی است. اگر به خاطر شکست لمپنیسم آرزوی شکست آرژانتین را می کنید، چرا برای رسوایی خرافاتی همچون جناب هشت پا آرزوی شکست آلمان را نمی کنید؟

رضا سیدی پور گفت...

آرمان عزیز در مورد دیکتاتورها با شما موافقم اما دیکتاتور هم دیکتاتورهای قدیم ، نه این دیکتاتورهای تازه به دوران رسیدهای مثل چاوز . بقیه موارد را در پی نوشت مطلب توضیح دادم .
باز هم ممنون آرمان

ناشناس گفت...

من که فوتبالی نیستم...پس سکوت می کنم..همین.