۲۵ فروردین ۱۳۸۸

گفت و شنود کیهانی

گفت : شنیدی هوگو چاوز اعلام کرده که آقای احمدی نژاد اواخر اردی بهشت میهمان کاراکاس خواهد بود .
گفتم : ولی هوگو چاوز که تازه از ایران رفته ، حالا صبر می کرد تا اواخر خرداد که تکلیف انتخابات ریاست جمهوری هم مشخص می شد!
گفت : والا چی بگم ؟!
گفتم : آورده اند که شخصی به خانه ی دوستی وارد شد و تا شب آنجا بماند ، وقت رفتن از دوستش خواست که او را تا خانه همراهی کند ، دوستش هم پذیرفت و همراه او تا خانه اش رفت . به خانه دوست که رسیدند شخص گفت من که می ترسم به خانه برگردم مرا تا خانه همراهی می کنی ؟ دوستش جواب داد چشم و همراه او به خانه شخص رفتند . آنجا که رسیدند دوشت دوباره گفت که من باید به خانه برگردم و نیمه شب است و می ترسم ، مرا تا خانه همراهی می کنی ؟ و شخص ... و این داستان همچنان ادامه دارد .
گفت : شنیدی مجلس قانون کنترل سایت ها و وبلاگها را تصویب کرد؟ پس بی خیال DVD پت و مت شو!

۸ نظر:

فرهاد گفت...

DVD پت و مت بی نظیره
فقط احمدینژاد میتونه از پت و مت خرابی بیشتری به بار بیاره.
ما میتونیم با کمک محمود نسخه حرفه ای پت و مت را بدیم بیرون!!

ناشناس گفت...

مارون- هيچي .فقط خواستم نظري داده باشم.همين

فرهاد گفت...

حیف شد بیخیال پت و مت شدی
کلی فروش میکرد.یه زره اقتصادی باش پسر!!

انسانکده گفت...

سلام . همه پستاتو می خونم .

ناشناس گفت...

اریش فروم نه!!!اریش فرید

فیدوس گفت...

ممنون بخاطر دقت نظر و اخطار به موقع شما
البته نیاز به اینهمه علامت تعجب نبود

ناشناس گفت...

خوب می نویسی اما کاش می گفتی چه می خواهی واز چه جایگاهی انتقادمی کنی وارد در دنیای سیاسی می شوی به حوادث سرک می کشی نخنکی هم به زندان می زنی ودلی برای اعدامی می سوزی وووو نمی دانم می خواهی بگویی که بله من منتقدم نوسنده ام ، زنده ام ، سمت وسوی حرفهایت چیست ؟ من چه باید ینویسم تا به ذائقه ات خوش آید

فیدوس گفت...

می نویسمو چون می نویسم قطعا نویسنده ام ، انتقاد می کنم پس بدون شک یک منتقدم ، دغدغه اصلیم به رسمیت شناختن حقوق شهروندی ( ملی و جهانی )خودم و دیگرانی است که شهروند این کشور و جامعه جهانی هستند . نقض حقوق شهروندی در هر جایی آزار دهنده است پس باید به زندانها سرک بکشی، حوادث را دنبال کنی چون حوادث معلول یک سری شرایط هستند پس باید ریشه یابی شوند. به اعدام به عنوان یک راه حل اعتقادی ندارم چون معتقدم اعدام باید آخرین مرحله برای فردی باشد که دیگر هیچ امیدی به اصلاح و برگشتن او به جامعه نیست ، نه برای دختر نقاشی که در نوجوانی مرتکب اشتباهی شده و هفت سال است که به تاوان آن اشتباه در بند است و الان غیر از اینکه ضرری برای جامعه ندارد می تواند شهروند مفیدی برای اجتماع و کشور خود باشد.
و هر چه بنویسی به ذائقه من خوش می آید ، فقط بنویس و از فوبیای نوشتن بگذر .
ممنونم