۱۵ فروردین ۱۳۸۸

دروغ سیزده با کمی تاخیر

دروغ اول آوریل که در ایران به دروغ سیزده نوروز معروف شده این روزها تبدیل به بهانه ای برای بیان آرزوهای دور از دست و تا حدودی دست نیافتنی در عرصه های مختلف سیاسی و اجتماعی شده است . از برگشتن بعضی فعالان سیاسی مانده در غربت تا انجام بعضی تغییرات سیاسی در داخل کشورو تغییر رویه بعضی از دولتمردان حاکم . که همه و همه در قالب دروغ اول آوریل و یا همان دروغ سیزده نوروز بیان شده است . دروغ سیزده نوروز من هم اعلام خبر انجام رفراندوم در دوازدهم اردیبهشت بوسیله رئیس مجمع تشخیص مصلحت بود ، البته با این توضیح که این خبر را قرار بود رئیس جمهور در دیدار با هوگو چاوز به اطلاع عموم برساند که باز هم رئیس مجمع تشخیص مصلحت پیش دستی کرده و خود این خبر را زودتر از موعد گفته بود .
کمی ناراحت کننده است که برگشتن فعالین سیاسی به کشورشان و یا انجام تغییرات جزئی در بدنه حاکمیت و یا انجام رفراندوم چنان غیر قابل باور باشد که با دروغهایی مانند پرواز پنگوئنها از قطب جنوب تا جنگل های آمازون !( دروغ اول آوریل سال 2008 بی بی سی ) و یا رویش درخت اسپاگتی در فلان جزیره به یک اندازه غیر قابل باور باشند .

۷ نظر:

فرهاد گفت...

دروغگو هم که شدی!اونم از نوع شاخدارش!!!

جهانبخش آموس گفت...

سنديكا هميشه سنديكا ست !و....چند طرح تازه

نوروزی گفت...

جلسات انجمن از هفته بعد

ناشناس گفت...

همون جلساتی که با زنهاتون قاطی میشید و رقص روشنفکری می کنید ! من هم خیلی دوست دارم قاطی تون باشم .

ناشناس گفت...

البته ببخشید پیامم ناقص آمد ، من مجردم .

شهره گفت...

سلام عید شما هم مبارک
به شما نمی یاد دروغ بگی بدون شک پشتش راستی خفته و ای کاش خوش بینی من دروغ سیزده نباشه
وقت نکردم بقیه را بخوانم کمی گرفتار بودم بقیه مطلبتون راخواهم خواند همکار محترم موفق باشی

ناشناس2 گفت...

(برای ناشناس)
خاک بر سرت کنن روانی