۲ مرداد ۱۳۸۸

امروز و فردا ،شاملو و برج ایفل و پمپ بنزین دهدشت و...


مختصری درباره برج ایفل در ویکیپدیا بخوانید و بعد از آن موقعیت سازه عظیم فولادی پاریس را روی google maps ببینید. تعدادی عکس از نماهای مختلف این برج را هم در اینجا نگاه کنید .
اما
فردا- شنبه سوم مرداد، 25 جولای - برج ایفل میزبان بزرگترین طومار اعتراضی جهان - احمدی نژاد رئیس جمهور ایران نیست - خواهد بود.
.
.
.
در ضمن ساعاتی قبل هواپیمای مسافربری تهران - مشهد در فرودگاه مشهد از باند خارج شده و تاکنون سی کشته و زخمی بر جای گذاشت.
.
.
و درست در همین زمان دختر هفده ساله ای در شهر دهدشت پس از خریدن یک گالن بنزین از پمپ بنزین بیرون شهر، روبروی پمپ بنزین خود را به آتش کشید .
.
...زمستان شکست و رفت ... امروزنهمین سالمرگ شاملو در میان تدابیر شدید امنیتی در امامزاده طاهر کرج برگزار شد . ناصر زرافشان - میهمان دائمی اوین -که نمی دانم این روزها بیرون از اوین چه می کند می گوید نیروی انتظامی زیاد بود ، لباس شخصی ها هم بودند ، خیلی سعی کردند درگیری درست شود اما نگذاشتیم ، امروز کسی را نگرفتند .
پیشنهاد : برای دیدن تصاویر در اندازه بزرگتر روی آنها کلیک کنید

۱ نظر:

یاشماق گفت...

دختره چه مرگش بود هان؟؟؟اگه از هر کی که بپرسم می گه حتمایه گندی بالا آورده بود دیگه راستش دارم به این نتیجه می رسم که همه ی مردم دست کم هر کی یک بارو از درخت کالی خان افتاده....تو گوش این مردم خر شده رفته بوده کرده است چی می خونین؟؟؟مردمی که نمی تونن درک کنن که شاید خودکشی یه دختر دلیلی جز فاحشه گی هم داشته باشه....شاملو!!گلسرخی!!و......همشون به گناه فهمیدن باید جنازشون که چی بگم باید خاک جنازشون نیست بشه.......
احمدی گلم که ........گل گلی بیچاره....شما عادت دارین ضعیفارو له کنین؟؟؟؟؟؟