۵ مرداد ۱۳۸۸

مرورگر اپرا 10 برای خالی نبودن عریضه


با توجه به بالا بودن هزینه مشق در بازار سیاست و کساد شدن اوضاع فیدوس و ایضا برای خالی نبودن عریضه به معرفی یک نرم افزار کاربردی می پردازم .
مرورگر اپرا 10 درنگاه اول چندان تفاوتی با سایر مرورگرها ندارد، اما تنها یک کلیک ناقابل ، درست درپایین گوشه چپ مرورگر اپرا ( opera turbu) قابلیت توربو را در مرورگر بحالت on درآورده و ناخواسته برای کاربران داخل ایران فرصت گشت و گذار آزادانه در فضای وب را فراهم می کند .
مرورگر جادویی اپرا 10 با قابلیت توربو را از اینجا دانلود و نصب کنید و بعد از راه اندازی با کلیک روی آیکون ساعت مانند و سیاه رنگ پایین گوشه چپ مرورگر آزادانه در فضای اینترنت سیر کنید .(آیکون سیاه رنگ بعد از کلیک بر روی آن به رنگ سبز در می آید که نشان دهنده فعال شدن توربو در مرورگر است )
توضیح : محل فعال شدن خاصیت توربو با فلش قرمز رنگ مشخص شده است ، روی همین محل کلیک کنید .

۵ نظر:

صمد گفت...

سلام
دفترامون همه خطی خطی
چشمامون همه رو به سیاهی

مهدی گفت...

با تشکر از کار خوبتان ، در برنامه من فایلهای فیلمی نشان داده نمی شوند اگر شما مراه حل را می دانید راهنمایی کنید .

فیدوس گفت...

مهدی جام متاسفانه خاصیت توربو در مرورگر اپرا شامل فایلهای صوتی و ویدیوئی نمی شود .به همین دلیل امکان نشان دادن این فایلها در صورت فیلتر بودن وجود ندارد.

فرهاد گفت...

سلام، و حال همه ما خوب است اماتو باور مکن

رسالت توربو در مرورگر محبوب اپرادر واقع برای کم حجم کردن و تسریع لود شدن سایتهاست و نه عبور از فیلترینگ و به همین دلیل امکان نماش ویدیو و پخش صدا را نمیدهد، ولی در مواردی امکان دانلود کردن صدا را میدهد، البته با یک دانلودر جانبی مثل I.D.M  

فیدوس گفت...

متشکرم از توضیح فرهاد ...باور نمی کنم برادر ...باور نمی کنم