۲۲ مهر ۱۳۸۸

مشکلات زندگی بزرگان ، آنهم در عصر ارتباطات

اگر قضیه رسانه ای نمی شد ( آنهم در رسانه های دولتی و نیمه دولتی ) می توانست یک بحث فردی و خانوادگی باشد ، اما چنین نشد و برای همین است که اینجا هم نیمچه دخالتی می شود ، البته نمی شود گفت دخالت ، بیشتر به ذکر اخبار مربوطه می پردازم.
نرگس کلهر دختر دکترمهدی کلهر فیلمی کوتاه می سازد با عنوان " خیش " ( pake ) ، فیلم درمورد شکنجه بوده و برداشتی آزاد است از یکی از داستان های کوتاه کافکا . فیلم کوتاه نرگس کلهر در جشنواره فیلم نورنبرگ آلمان و با حضور کارگردان به نمایش درمی آید . خانم کلهر هم از فرصت پیش آمده استفاده کرده و از این کشور تقاضای پناهندگی می کند . (فیلم مصاحبه حنا مخملباف با نرگس کلهر )
دکتر مهدی کلهر مشاور احمدی نژاد ، ضمن تایید خبرتقاضای پناهندگی دخترش ، به خبرگزاری ایرنا می گوید که سالهاست از مادر نرگس جدا شده و این مادر و دختر جدا از او زندگی می کنند . کلهر علت جدایی از همسرش را مخالفت او با گرایش سیاسی وی و نزدیکی به احمدی نژاد ذکر می کند .
معصومه طاهری موسوی مادر نرگس کلهر به خبرگزاری مهر می گوید که همسر قانونی و شرعی مهدی کلهر بوده و هیچگونه طلاقی بین آنها اتفاق نیفتاده است . و با ذکرچند مورد جدایی رسمی از همسرش را بشدت رد می کند ، از جمله جدایی از همسر بعد از سال 84 ، یا در خارج بودن زن و دخترش و چند مورد دیگر .
مسئله اینجاست که زندگی درعصر ارتباطات کمی سخت شده ، مخصوصن برای اهل سیاست و علی الخصوص برای آن دسته از اهالی سیاست که عادت به کم و زیاد گویی داشته باشند ( ذاتی است یا اکتسابی ا ، بی خیال ). البته برای رعایا که خودمان باشیم ، زندگی در عصر پارینه سنگی ، چندان تفاوتی با زیستن در عصر انفجار اطلاعات ندارد .

هیچ نظری موجود نیست: