۲۸ اسفند ۱۳۸۷

خبر هولناک چه می تواند باشد ؟

نوزاد یک سال و نیمه قربانی ... قربانی چه ، نه قربانی کی ؟... مادرش ؟ مادرش می گوید سه ماه است که شوهرم به خانه نیامده . مادرش در این شهر غریب است ... مادرش همسر مردی دو همسره است و پدرش سه ماه است که زن و چند فرزند را به امان ... به امان کی ؟ همه می گویند زن فوق العاده ای بود ...مودب و کم حرف . اما سه ماه است که شوهرش را ندیده است ، شوهرش خانه زن دوم است ، در شهری دیگر . مادرش اما که خیلی سر بزیر بود و مودب بود و کم حرف بود نتوانست ... دیگر نتوانست ... پسر را می شناسم ، زبان باز و حراف و البته بانمک و تو دل برو . مادر هم چند ماه است شوهرش را ندیده است ... شب ... نوزاد یک سال و نیمه چه می داند که نیمه شب و مادری که چند ماه است شوهرش را ندیده است ...بیداری نیمه شب عادت همه نوزادان است برای شیر و پستان مادر ... دستهای کوچکش و چشمان بسته و سینه مادر ... دستهایی بزرگتر ... دستهایی که دستهای پدر نیستند ... که پدر در خانه نیست ...چند ماه است که در خانه نیست و دستهای بزرگ که دستهای پدر نیست و روی سینه مادر است ... و نوزاد که جیغ می کشد و دستهای بزرگ که نوزاد را بلند می کند ... دستهایی که دستهای پدر نیست و مهربان نیست ...و نوزاد که به دیوار کوبیده می شود و مادر که سه ماه است شوهرش را ندیده است و پسر که جوان است و همچنان نفس نفس می زند و مادرهم ...و صبح ... مادر ...نوزادی که ساعتهاست نفس نمی کشد .
خبر: سه روز پیش نوزادی یک سال و نیمه بر اثر ضربه مغزی ناشی از برخورد با جسمی سخت جان سپرد ، به نظر می رسد که نوزاد مذکور توسط شریک جنسی مادرش به قتل رسیده باشد ، در حال حاضر مادر نوزاد و مرد جوانی که با وی رابطه جنسی داشته به اتهام قتل بازداشت شده و در زندان بسر می برند .

۵ نظر:

ناشناس گفت...

وقاهت هم حد و اندازه داره چگونه میشود،اسم انسان بر خود نهاد واینگونه....

ناشناس گفت...

سلام اينها واقيتهاي زندگي ما هستند وبا تعارف از كنارشان رد ميشويم وگاهي هم به دلايل خنده داري عنوان ميكنيم كه چنين مسائلي وجود نداره ويا قابل اغماض است وبجاي اينكه اقدام به برگزاري سمينارها وپيداركردن راه حل كنيم و كميته هاي بحران تشكيل دهيم ،چشم از ديدن آنها برميداريم تا خوراك رسانه هاي خارجي باشد وكميته انتظامي ومبارزه با مفاسد اجتماعي تشكيل ميدهيم تا توجيهي براي سركوب باشد . مثال ميزنم حدود شش ماه است كه جهان گرفتار بحران اقتصادي است ولي ما هنوز هيچ اقدام موثري انجام نداديم زيرا بعضيها معتقدند كه در كشور ما اين بحران هيچ نمودي نداشته است .چشم ميبنديم ويا بعبارت ديگر سرزيربرف ميكنيم .

ناشناس گفت...

پسره را که می شناختی در خصوص مادره نیز خوب صفاتش را می شناسی لابد چیزهای دیگری هم می دانی ؟ خواهش می کنیم جزئیات بیشتری از مادر طفل منتشر کن تا ما هم بدانیم . دانستن که عیب نیست .

ناشناس گفت...

سلام
آقاي (ناشناس)بالائي تو ميتوني صفحه حوادث هر روزنامه اي را بخوني وبه مسئولين روزنامه زنگ بزني وآدرس ده نفر از چنين زناني را پيدا كني كه البته من شك دارم آنها نيز آدرس چنين افرادي براشون مهم باشه كه به به شما بدن .يا نه ميتوني چشم باز كني وتو خيابون اونا را پيدا كني ولي حواست باشه نكنه به يكيشون برخورد كني برات بسيار آشنا باشه!! .
آخه مرد حسابي اين حرفيه كه تو ميزني ؟!

ناشناس گفت...

وااااااااااااااای
باورش خیلی سخته!!!
واقعابایدپرسید: به کجا چنین شتایان؟!